Pusotra gada laikā esmu norullējis 1700km treniņos un sacensībās, salīdzinot ar top elites skrējējiem, kilometrāža ir ļoti maza. Pulkstenim bateriju dabūju mainīt pirms diviem mēnešiem un pagājušonedēļ arī jostas bateriju. Pro skrējējiem protams, ka jostas baterija un pulksteņa bateriju velk mazāk, nojaušu, ka gan jau divreiz pa sezonu nākas nomainīt.
Kā zināt, ka baterija mirst nost? Nu pašam sirds monitoram ir attiecīgais indikators, tomēr jostai tāds nav un diemžēl iekļautā programmatūra ir gaužām slikta šajā ziņā un par tukšu bateriju ziņo tikai tad, kad viņa tiešām ir tukša. Tas protams nav diezko forši. Tomēr nav arī tik traki, jo josta sāk rādīt nelielus brīnumus, kad baterija iet uz beigām. Cik novēroju empīriskā ceļā, tad josta sāk uzrādīt mazāku pulsu nekā īstenībā ik pa laikam uzrādot īsto pulsu, vai arī nedaudz par lielu. Ja notiek šāda pulsa lēkāšana 10 sitienu amplitūdā vienmērīgi skrienot, visticamāk, ka vainīga ir baterija. Līdzīgi bija arī vecākiem modeļiem, s410i uz beigām ļoti uzkrītoši bieži lēni skrienot pulss no 140 uzleca uz 210-230.
Par GPS varu atzīmēt, ka stāvot uz vietas, arī tiek skaitīts ceļš klāt. Tas ir tāpēc, ka GPS nosaka atrašanās vietu ar noteiktu kļūdu, un mežā normāla kļūda skaitās 10-20m. Pie švaka pārklājuma 5minūšu laikā man izdevās sakrāt liekus 40metrus. Vispār, jo ātrāk pārvietojas, jo precīzāk būs aprēķināts noskrietais attālums. Ja skriešana notiek pa atklātu ceļu sacensību režīmā, tad manuprāt vairāk ir jāuzticas savam GPS nekā dažādu organizatoru dotajiem trases parametriem.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru