trešdiena, 2015. gada 6. maijs

Latvijas Čempionāts nakts-O 2015

Šogad pirmo reizi devos uz Latvijas čempionātu naktī. Īstenībā šis bija arī pirmais individuālais starts naktī. Diemžēl viss izvērtās ne gluži, kā vēlējos, debija bija tik nožēlojama, ka knapi saņēmos pabeigt distanci līdz galam. Iemesli, kāpēc es pakāsu 21minūti Mārtiņa laikam, ir samērā daudz. Laikam jau nakts-o skils ir kaut kas tāds, kas man nepiemīt no dabas un būs pie tā vairāk jāpiestrādā, ja vēlos kaut cik normālu sniegumu.
Uz pirmo KP devos labā ātrumā, cerībā nepielaist Andri pārāk tuvu, gāju 1. splitlaika ātrumā un paskrēju dažus metrus garām punktam, jo iedomājos, ka tas taču nevar būt mans punkts, punktam ir jābūt tālāk. Kad attapos, tad nākot atpakaļ, jau punktu vairs neatradu un Andris bija jau klāt. Domāju atsēdēt, bet protams uz 2. kp kļūda arī viņam un es izdomāju, ka zinu, kur ir punkts. Izrādījās, ka nezināju uz 4 minūtēm. 3,4,5,6 punktu normāli paņēmu un tad atkal sākās bakstīšanās. 7,8,9 uz 20 sekundēm. 10,11,12 Puslīdz ok, bet Jānis Krūmiņš mani jau bija noķēris. 13. uzbakstījām abi, 14. es aizskrēju pa ceļu garām - kļūda uz nepilnu minūti. Uz 16. izdevās panākt, bet Jānim bija pievienojies vēl viens Jānis. Ceļā uz 17. nevajadzīgi pacēlu vienu lieku gravu un vēl punktam garām aizskrēju, jo neredzēju. Tā arī abus pazaudēju. 18. ieskrēju ielokā un neredzēju punktu.  Un te man iestājās besis. Tālāk jau sākās paskrējiens finiša virzienā. Ceļā uz 21. sakārtoju pulsa jostiņu, pašu punktu paņēmu no ceļa - lasi, kļūda.  22. paņēmu normāli, bet uz 23. izvēlējos atšķirīgu variantu, lai arī zaudēju 1:30, tas vairāk ir tāpēc, ka taisīju liekus līkumus un neskrēju pietiekoši ātri. Labi izpildot etapu, varētu arī zem 5minūtēm paskriet - ātrumu pārbaudīju AK garajā distancē. Tālākais jau bija formalitāte. Nedaudz paskrēju uz 24. un 25. punktu. Uz 26. neko nesapratu, bet kaut kā paņēmu, arī dienas laikā tur bija problēmas ielasīties. Tad nu beigās pilnai laimei noraku 27. un dodoties uz finišu varēja sākt atsildīties.
Kļūdu apjoms ir tik liels, ka pat rēķināt nav jēgas. Fiziski, nedaudz par pārsteigumu pašam biju gatavs uz ieskriešanu trijniekā, bet tas jau nav vienkāršs skrējiens tumsā. Nekas, gan jau citu gadu! :)

Nav komentāru: